You'll never know the freakshow sitting next to you

 
Jag är nog team Marvel snarare än DC, om ens något, men jag är pepp på den här filmen. Suicide Squad, that is. Kanske är det alla andras pepp som smittar av sig, I don't even care. Men Jared Leto! Gå på bio! Gah, want! Och den här låten. Min bästa atm. Känns så mycket natt. Sommarnatt, betong och lite emo. I don't even know. Bara att den är braaaaaa.



▾ ajlimullersandvik.blogg.se säger:

sv: Tack så mycket :)

Vad kul att du är peppad på den här filmen!

2016-07-28 ✖ 11:45:35
http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback