Triss i strandbesök

 
Har varit på stranden tre gånger den här veckan (okej då, fyra om man räknar dagens doppa-sig-och-åka-hem).

Måndag ♥ Picknick i Nyänget. Det var halvmulet, men mysigt ändå. Och gott.
Tisdag ♥ Kornsjö. Ivy fick bada. Först tyckte hon det var obehagligt, sedan insåg hon att det var rätt kul att plaska ändå.
Torsdag ♥ Köpmanholmen. Min favoritstrand. Riktigt skönt i vattnet. Haha, alltså min brorsa hade med sig sin cajon och ukelele bara för att ta en bild till Instagram. POSER!

Första halvan av juli kändes det som att allt vad hette strandbesök skulle utebli även denna sommar. När jag inte jobbade planerade vi endera barnkalas eller så var det kallt. Men nu är Ivys 1-årsdag förbi och jag har haft världens chillaste jobbvecka. 4-timmarspass onsdag, fredag och igår, samt ett ynka MB-pass (kan likna det med när man hade teori på idrotten) i tisdags. Så, stranden it was.



▾ beccalundin.blogg.se säger:

Mysigt, o härliga bilder🌸

2016-07-26 ✖ 19:23:21
http://beccalundin.blogg.se/
▾ Matilda Berlin säger:

Men sååå härligt! Och sånna underbara bilder =)

2016-08-01 ✖ 08:02:15
http://matildaberlin.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback