Burger Queen

GIF! Klicka på bilden om du läser via mobilen.

Heeeeeeeeeeeej. Har nu klarat min första jobbvecka på Burger King! Yay! Har doften av rostade hamburgarbröd inbränd i näsan hela tiden nu, haha. Idag har jag dock varit ledig, men imorgon är jag tillbaka på jobbet med ett kvällspass.
Det har gått bra. Mycket att göra och tänka på mest hela tiden, men det passar mig. Jag kanske verkar rätt lugn, men jag blir lätt rastlös, och blir nästan obekväm eller stressad om jag inte har något att jag ska göra, eller ännu värre; om jag inte vet vad jag ska göra. Skulle bli uttråkad av ett stillasittande jobb, på typ ett kontor t.ex. *cringe*.
Det är ett kul jobb, och det är kul att jobba med mat. Who would've thought. Känner mig naken utan alla piercingar bara, haha. Men jag trivs och det är det viktigaste. Alla andra som jobbar där (som jag hunnit träffa) är / verkar trevliga också.
Hittills har jag bara fått stå i köket, men jag hoppas att jag kommer få stå i kassan framöver någon gång också.



▾ Ida D säger:

Woho! Vad kul å läsa att det flyter på med nya jobbet å att det passar ditt sätt att arbeta!

2016-07-06 ✖ 21:30:26
http://idreaido.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback