Molnodling och halvkassa saker

 
Tisdagspunkter 
- Jag har blivit förkyld. Har haft snor i hjärnan hela dagen. Egentligen bryr jag mig inte så mycket, det är mest bara drygt. Ivy har varit snuvig i snart en vecka, stackarn. Kan en smittas av en bebis? 

- Min telefon har börjat strula. Tangentbordet har inte funkat på hela dagen och nu strular alla kameraappar (har tre om vi räknar Instagram). Telefonen är två år gammal nu och jag har aldrig formaterat den (jag skaaaa, måste bara se till att allt jag vill ha kvar sparas #anteckningarna). Börjar bli rädd att den ska gå sönder för jag tycker om den och vill inte ha någon annan. Dvs, risken att jag köper samma igen i så fall är stor. Hehe. 

+ Odlar moln. Se bilden. Började pyssla med detta ikväll. Åh, är så exited! Ni får se då jag är klar, lovar!



▾ Sandra' säger:

krya på dig, och hoppas telefonen fungerar snart igen :)

2016-02-03 ✖ 01:02:51
http://ssandras.se

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback