Hittade ett tre år gammalt papper

Things you don't know about me, januari 2013
 
Hittade ett gammalt papper i torsdags (när jag rensade en pappershög på skrivbordet). Jag tror det är från januari 2013, men tanke på punkt två. Går det att läsa? Tror det var tänkt att bli ett blogginlägg, men den vintern / våren slutade jag blogga för varannat inlägg började se ut så här (mådde bajs, k?).

Jag tänkte i alla fall se huruvida detta papper stämmer nu eller ej. Jag tror ej.

• Sover med öppen dörr pga katt sedan jag flyttade hemifrån, så jag vet inte.
• Jag har inte ett enda gram weed på mitt rum. Skojade dock inte alls då.
• Älskar fortfarande scottish folds och namnet Bruce, men jag har Jamie nu och jag älskar honom ♥
• Dricker jag minst en halv liter vatten per dag? En halv!? Minst en hel liter!
• True. Från att jag började övningsköra (på vägar, att få grepp på dragläge osv tog tid) gick det snabbt till att jag hade körkortet.
• High School Sweethearts... GFYS (they probably did too ;___;). MVH Bitter.
Ja, mitt nagellacksnördande spårade rätt bra sommaren 2012. En dag när jag var på stan köpte jag 12 nagellack. Haha, what. Föra året köpte jag dock bara fem stycken. Det är ändå inte kul då jag inte har tid att måla naglarna.
• Kim didn't take my virginity. Tycker förresten det är ett himla fult uttryck. Vadå "tog"? Eller "förlorade"? Och vadå "skuld"?
• Haha! Hatade tacos så mycket! Vi åt det hela tiden och att jag tyckte oduschad snopp luktade likadant som tacosos gjorde inget bättre. Det var därför jag började blanda i grönsaker våren 2013 (åt enbart med köttfärs innan), för det kunde ju inte bli sämre.
• Reste aldrig utomlands med familjen, och hade inte råd själv. Nu har dock Thailand, England, Norge och USA gjort Danmark sällskap.
• Enda betalda jobbet jag haft är ett sommarvikariat (plus sommarjobb i gymnasiet). Efter det hamnade min motivation på botten och sen blev jag gravid. Men jag tror inte det är landet jag bor i det beror på?
• Snygga fälgar på en bil gör faktiskt väldigt mycket för en bil. Men jag vill inte ha en bil. Bilar bara strular.
• Har rensat bort alla mina Depend, Gina Tricot och H&M-lack nu. Jag är en high end whore där, muahaha. Sorry not sorry.
• Meh... Ja! På Max! Men finns ju godare mat, typ thai eller falafel-i-tortila. Är fortfarande svag för iskall läsk, speciellt Power King (men dricker aldrig PK längre pga rädd för att dö energidrycksdöden, haha).
• Julen och Halloween är bästa högtiderna.



▾ Lili säger:

Haha, gud vad kul att hitta ett sådant papper! 12 nagellack på en dag? Imponerande! Jag var också rätt galen i nagellack förut, inte så galen dock. Men fortfarande galen nog att köpa en massa lack jag aldrig använt, eller bara använt en gång, och nu ligger de väl ihoptorkade i någon låda för alltså, jag har inte heller tid att måla naglarna. Vem har't?! :o

Svar: Haha, jag vet inte vad som hände där... Men det var superbilliga nagellack från H&M. Numera satsar jag på lite dyrare nagellack men färre. Har dock inte köpt nagellack på ett år. Får inte ha målade naglar på mitt jobb + lite tid till att lacka med småbarn, så då känns det onödigt att köpa nya då jag har 100 stycken redan x)
Ida ☯ the sky under the sea

2016-02-16 ✖ 12:08:40
http://zilverka.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback