Norrskensmagi

 
Minns ni förra året när Kim, jag och brorsan drog ut på norrskensjakt mitt i natten. Well, here's a reminder (länk). I tisdags såg vi detta från vår balkong. Och det bästa är att denna gång såg våra ögon bättre än kameran (kanske dels för att vi glömde ställa in skärpan, LOL). När jag tänker tillbaka på det nu känns det nästan overkligt. Naturen är så himla häfig. Rymden är så himla häftig. Det var magi. Kändes lite som att vara med i en Harry Potter-film. HIMLEN VAR HELT GRÖN! OMFG!



▾ Malin Ö säger:

Jag gick å la mig tidigt då.. vilket jag ångrar!

Svar: Synd! :( Förhoppningsvis kommer det fler chanser framåt hösten ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2016-08-28 ✖ 13:12:04
▾ Mirano säger:

Ååh vad häftigt att se ett sådant skådespel från sin egen balkong! :D

Svar: Det var det sannerligen. Kände mig lycklig i själen ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2016-08-28 ✖ 20:03:58
http://miranodesign.blogg.se/
▾ Ida D säger:

Alltsååååå oh my!! Reasons to live in the North yes!

Svar: Det var helt underbart! Kändes liksom... övermäktigt, typ "fuck God, this is it". Åh, jag vet inte. Samtidigt lite konstigt att jag aldrig sett norrsken förrän nu de senaste åren.
Ida ☯ the sky under the sea

2016-08-28 ✖ 22:48:33
http://idreaido.blogg.se/
▾ madabouttea.se säger:

Så vackert!

Svar: Eller hur *-*
Ida ☯ the sky under the sea

2016-09-17 ✖ 15:16:55
http://madabouttea.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback