Gult är inte fult


Den-där-gula-toppen-jag-köpte-för-tre-år-sedan-men-aldrig-använt-för-att-"Jag kan inte ha en gul tröja till rött/lila/grönt/blått hår". Förmodligen var jag bara rädd att vara färgglad.
 
+

Sommaren är över och jag hann inte vara barbent ens hälften så många gånger som jag ville. Blöh.
Bye bye, shortsvädret!



▾ Mirano säger:

Du ser lite ut som Misty fast med utsläppt hår! ^^
(Det är en komplimang btw, Misty var ascool, även om hon var Team Vatten-Pokémon.)

Svar: Haha, ja hon har ju gul crop top. Och shorts. Jag tar det som en komplimang ^^ Tyckte Brock var dryg, Team Rocket elaka och Ash... kan jag inte minnas att jag tyckte var nåt speciellt.
Ida ☯ the sky under the sea

2016-08-30 ✖ 14:32:30
http://miranodesign.blogg.se/
▾ Daniella 🌙 säger:

Åh 😍 här har det varit 20+ sen början av september varje dag!

Svar: Den senaste veckan (veckorna?), och speciellt idag har det faktiskt varit rätt varmt här med :) Men mornarna är dödskalla D:
Ida ☯ the sky under the sea

2016-09-15 ✖ 12:32:57
http://vapenbroder.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback