De bortglömda fotografierna

1. Jag på min 12-årsdag, 2. Julafton 2004, 3. När jag fick min första mobiltelefon (13 år)
 
Åh, det här är så kul! Like, finally! Bilder från när jag är 12-14 år!
Mina föräldrar köpte en digitalkamera 2007 (jag var 14 år då och gick i åttan), innan dess fotade pappa analogt. Det är bara det att de slutade framkalla bilderna sommaren 2004, strax innan jag fyllde 12. Vi var i Danmark då och bilderna från den resan är de sista som finns fram till våren 2007. Ett glapp på nästan tre år. Dessa tre år inkluderar min 12-, 13, och 14-årsdag, vilka jag knappt minns något från. Och här har jag gått runt och trott att dessa år för alltid kommer sakna bildliga bevis*, men så kommer mamma med ett halvt dussin oframkallade filmrullar och bam, "Här är fotona från din 12-årsdag, julafton 2004 och lite från 2005". OMFG! Väntar med spänning på nästa framkallnings-harvest. THE EXITEMENT!

*sånär som på 9 kassa selfies tagna med en Sony Ericsson K700i. Så himla snygg sminkning *cringe* #2006




▾ Anna Röd säger:

Åååh gamla bilder är ju så sjukt kul! Hade också massa filmrullar som aldrig framkallades men tror pappa slängde dem :(

Svar: Men va taskigt! Det är ju jättekul annars att hitta gamla borttappade skatter ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2016-08-19 ✖ 11:11:04
http://annaroed.blogg.se/
▾ Amanda säger:

Så kul att kolla på gamla foton! :D

2016-08-21 ✖ 19:41:58
http://amandalarsson.nu

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback