Strawberry milkshake

 
Har använt nagellack från OPI: My Boyfriend Scales Walls (vitgrå), Pink Friday (rosa) och In My Santa Suit (röd).

Målar naglarna så sällan (mer sällan än vad jag vill i alla fall) numera, så när jag väl gör det vill jag så himla mycket att det bara blir bajs. Har blivit missnöjd med tre av fem manikyrer sedan mitt senaste nagelinlägg. Därför körde jag på något jag vet att jag kan denna gång, en dripping manicure (it might not be a thing)! Blev nöjd trots att min vision var perf och slutresultatet blev... IDEK! Inte perf i alla fall #perfärettbraord. Försökte göra en 3D-effekt med Seche Vite så att det faktiskt ser ut som att det rinner över. Fair enough. Tyvärr krymper Seche Vite OPI-nagellack enligt min erfarenhet, därav den vita randen längst upp.



▾ Mirano säger:

Very pretty! ^^

Svar: Tack! :)
Ida ☯ the sky under the sea

2016-04-04 ✖ 10:53:41
http://miranodesign.blogg.se/
▾ Daniella Caspian säger:

men ¨åh. vad fint! tycker den rosa är perfekt färg. är opi värda sitt pris? hur håller de?

Svar: Jag gillar OPI! Har bara blivit missnöjd med två eller tre (av kanske fyrtio). Hållbarheten though... Mina naglar är i sämst skick just, det spelar ingen roll vilket nagellack jag har, tredje eller fjärde dagen lossnar stora flagor. Speciellt om jag har många lager / mycket överlack. Kan i alla fall säga att de håller sig bra i flaskan (dock inte glitterlacken). Det rosa köpte jag 2012 och formulan är fortfarande som när jag köpte det. Köp från Ebay om du inte vill lägga ut 155 spänn, det brukar jag göra :)
Ida ☯ the sky under the sea

2016-04-05 ✖ 19:33:15
http://vapenbroder.blogg.se
▾ Lili säger:

Ah men fan vad fint! Önskar jag kunde göra sådana nagelmålningar, skulle varit sjukt coolt, dock är finmotorik inte riktigt min grej x)

2016-04-14 ✖ 11:14:30
http://zilverka.blogg.se/
▾ madabouttea.se säger:

Supersnyggt!!

2016-04-14 ✖ 19:21:19
http://madabouttea.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback