Innocent super smoothie

 
 
Ville vara testpilot för Innocent Super Smoothie hos Smartson, och det fick jag! Älskar Innocents vanliga juice så tyckte den här smoothien lät spännande. Där jag var hade de bara Antioxidant, vilket var rätt skönt då jag lider av grav beslutsångest (wanna try 'em all). Denna smakar kiwi, lime och wheatgrass. Tyckte det var en halvskum smak till en början, men väldgt snart blev den god! Limen gjorde den lite småsur också, mums!
Vet dock inte om jag skakade den för lite bara, för det var klumpar i den. Kändes inte så kul, även om det inte förändrade smaken något.

Vi åt en tidig middag idag så jag tog den till kvällsmellanmål. Mycket bättre än mitt vanliga skåpätande (bröd och choklad typ)(jag veeeeet, är sämst på att äta bra), som inte ger någonting. Nu blev av med mitt sug efter glass och höll mig relativt pigg och icke-hungrig till typ åtta på kvällen, så för mig var det ett värdigt mellanmål.

Rekomenderar jag denna? Japp! Bra snabbmellis imo. Vet dock inte vad den kostar eftersom jag fick den gratis, men jag brukar vara för snål för Innocent i vanliga fall, om det inte är extrapris. Är i alla fall sugen på att testa de andra två smakerna också.



▾ josephine Asplund säger:

Hoppas du får en fin dag & lycka till med allt och såklart bloggen! Kram<3

2016-04-19 ✖ 09:39:30
http://josephineslifee.blogg.se/
▾ Bunny Therése säger:

Tror dom kostar typ 25 spänn! Brukar köpa sån ibland, gillar dem! :D

Svar: Okej! ^^ Jag måste testa de andra två!
Ida ☯ the sky under the sea

2016-04-19 ✖ 14:55:40
http://bunnydrugz.blogg.se/
▾ Twiggy || Z A L O N I A . C O M säger:

Åh, har inte testat deras smoothies men kanske borde! Är ju en snabb variant om man inte hinner hemma och som jag förstår det är ju Innocent gjort på enbart vettiga råvaror och inget tillsatt socker! :)

Svar: Nä precis! Eller om man är på vift och vill ha nåt snabbt mellanmål :) Nä, inget tillsatt socker, nästan bara frukt :)
Ida ☯ the sky under the sea

2016-04-23 ✖ 19:15:05
http://zalonia.com

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback