Bloggfria dagar

Min bloggstandard har alltid varit ett inlägg per dag. Under våren och sommaren bestämde jag att om jag missade en dag så skulle jag fixa två inlägg till dagen därpå. Fortsatte i de tankebanorna då Ivy föddes trots att min tid som konstant tvåarmad var över. Men så för några veckor så bestämde jag något annat: Om jag inte känner för att blogga en dag, då skiter jag i det och det är okej. Så. Skönt. Nu slipper jag känna mig stressad eller dålig för att det inte dyker upp något någon dag då och då. Och det är okej.

Ville bara säga det. Trevlig helg!

Skrev det här inlägget igrå och skulle  egentligen publicera det då, men så skulle Ivy äta och sen skulle Kim och jag äta och då började vi se film (12 Years A Slave från 2013) och sedan var det läggdags. Haha.
Btw! Kul att så många kommenterade mitt inlägg om mina vanligaste drömmar, det har varit kul att läsa!



▾ Ida D säger:

Är ju härligt att slippa känna tvånget :)
jag är nog.. helt nöjd.. ?.. om jag bloggar, eller inte. haha. Vete fan, jag har blivit så över perfektionist nu å så känns allt ba skit ändå när jag skrivit något, hahah. Gu. Blivit kanske mer fundersam med tanke på allt som jag skriver om.. vill att det ska vara tryggt att blogga.

Svar: Haha, det låter ju bra ^^ Jag vet inte... jag vill ju blogga ofta, men jag vill också inte blogga ibland... fast tycker det är tråkigt då det står tomt... (alltså just i min blogg, tycker om bloggar som inte uppdaterar varje dag eftersom jag inte läser bloggar varje dag)... Haha, jag vet inte. Tycker det är lättare att inte blogga om jag bestämmer "NU! Bloggpaus i en vecka, punkt!"... Så det blir nog en sådan bestämd bloggpaus snart för att inte behöva tänka alls på bloggen ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2015-09-19 ✖ 23:53:26
http://idreaido.blogg.se/
▾ Dixi Wonderland säger:

Jag har 4 inlägg per dag, det är 32 st i veckan! Men sen är bloggen också mitt jobb så då blir det ju skillnad :)

Svar: Oj inte dåligt! Men är det ens jobb blir det väl en annan sak :)
Ida ☯ the sky under the sea

2015-09-20 ✖ 11:09:25
http://dixiwonderland.com/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback