Vad ska jag göra med den trasiga koppen?

 
Kim och jag köpte nya muggar / koppar då vi var i Umeå. Det tog typ en dag innan jag hade lyckats ha sönder en av dem (tappade den då jag diskade, okej). Den må se hel ut på bilden, men den har en stor spricka längs ena sidan och är helt värdelös på att göra det den är tänkt att göra, dvs hålla dryck på plats (den läcker alltså brutalt).
Jag har försökt att komma på vad jag kan göra av den istället, men utan framgång. På Pinterest hittade jag nästan bara smycken som förslag, men såna smycken kommer jag aldrig använda, so that would be a waste too...

Har ni några förslag? Vill helst inte bara slänga den.



▾ Mirano säger:

Penhållare! Eller pennburk, eller vad det nu heter.. En av mina favoritkaffekoppar sprack en dag helt utan anledning och tjänar just nu som en pennhållare i köket. ^^
Annars kanske du kan plantera en kaktus i den?

Svar: Bra idéer båda två! Har pennställ så det räcker vid mitt skrivbord, men har aldrig tänkt på att något annat rum kanske behöver ett också ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2015-10-02 ✖ 20:45:21
http://miranodesign.blogg.se/
▾ Amanda Jona [SPONTAN] säger:

Är den inte allt för sprucken går den ju att använda som en lite kruka! :)

Svar: Den läcker ju, men en växt som bara behöver lite vattning skulle funka :)
Ida ☯ the sky under the sea

2015-10-05 ✖ 09:06:12
http://spontan.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback