Jag ska måla (om) hela världen

 
Köpte spray och nu vill jag typ måla om allt. Nä, inte riktigt, men det är kul att så enkelt kunna förvandla fula gamla saker till nya fina. Har hittills bara målat om några smågrejer. Burkar och glas. Ramar och bokstöd. Köpte de sistnämnda second hand, fula och fel färg. Men nu är allt fint. Nu har jag bara de stora planerna kvar.



▾ Silly Me säger:

Åh vad roligt! Jag har också funderat på det. Kanske köpa någon fulsnygg prydnadssak och spraya i guld. :P

Svar: Låter som en fin idé ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2015-11-07 ✖ 00:50:56
▾ Bunny Therése säger:

Jag spraymålar allt :D <3

Svar: Wohh!! Det är så himla simpelt ju :D
Ida ☯ the sky under the sea

2015-11-07 ✖ 23:32:44
http://bunnydrugz.blogg.se/
▾ Julia Lindqvist säger:

Håller med! Så enkelt och så snyggt! :)

2015-11-22 ✖ 11:51:41
http://julias.weuntd.com

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback