55 saker

Jag tycker om Jamie ♥

10 saker jag tycker om

Havet, katter (speciellt mina, hihi), att ha ordning & organiserat, cheesecake, doften om vår- & sommarkvällar, att mysa ner sig i sängen med massa fluff, tatueringar, att måla naglarna, bra musik och att sjunga högt (fast dåligt).

9 saker jag tycker mindre om
Att ha social fobi, särskrivning, smulor i sängen, att jag får så himla ont i fingrarna av att skriva för hand, när det är mycket disk i diskhon, impulsshopping (det ger mig ångest, så jag slutade med det för flera år sedan), min hy, kyla och kattandedräkt.

8 saker jag vill göra i framtiden
Besöka The Making of Harry Potter i London, bo i USA, resa runt i Italien, ha ett jobb jag trivs med, gå på restaurang bara för att beställa efterrätt, se späckhuggare i verkligheten (i det fria), gå på en maskeradbal och skaffa alla tatueringar jag vill ha.

7 favoritmaträtter/drycker
Chai latte, Power King, strips med mangojalapeño-glaze som dipp, O'boy, mjukt bröd med smör, citronvatten med is och stark mat.

Kan väl vara fin på håll, men ytterst sällan. Mest bara SJUKT LÄSKIG!

6 saker jag är rädd för
Fjärilar, döden (för att den är så himla oförutsägbar och mystisk), höga höjder (är dock inte flygrädd), att må illa & vara spyfärdig (emetofobi), att mitt liv aldrig kommer förändras (dvs aldrig flytta från Örnsköldsvik, aldrig få plugga till/jobba med det jag vill, aldrig följa mina drömmar osv) och att föda barn.

5 saker jag ser fram emot
Filmen Paper Towns (2015), sommaren, efterrätt ikväll (chokladmousse och glass), att åka till IKEA snaaaaart samt att få dricka rödvin på balkongen med Kim i sommar.

4 ord som beskriver mig
Drömmare, småskum, noggrann och mystisk.

3 bra låtar
(helt omotiverat)


2 bra serier
Gossip Girl och The 100.

1 bra köp 
Cadbury creme eggs från The English Shop. Köpte såna 2012 och började cravea dem nu så jag var tvungen att beställa ett fempack, heheh. Fick hem dem idag. MUMS!



▾ emiza säger:

rolig att läsa :-)

2015-03-21 ✖ 18:42:32
http://eemiizas.webblogg.se/
▾ Sara Navjord säger:

Åh vilken fin katt!

Svar: Ja, han är bäst <3
Ida ☯ the sky under the sea

2015-03-21 ✖ 23:35:51
http://saranavjord.se/
▾ Jossie säger:

Uma Thurman är så grym!!

Svar: Glädjespridande låt!
Ida ☯ the sky under the sea

2015-03-22 ✖ 11:48:19
http://nouw.com/jossie
▾ louie säger:

Du har en väldigt mysig blogg, verkligen.
Och jag älskar att det första ordet du använder för att beskriva dig själv är "drömmare".

Svar: Aw, vad kul att du tycker det ^^ Hehe, det är verkligen jag, dock inte alltid en positiv egenskap.
Ida ☯ the sky under the sea

2015-03-23 ✖ 00:45:38
http://endagtill.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback