Idag känner jag mig optimistisk

 
Idag känner jag mig optimistisk. Solen sken då jag vaknade, och vädret är helt underbart. Och även om himlen är full av suspekta moln förstör det inte hur jag känner. Hell, molnen är också fina.
Jag har hållit mig sysselsatt hela dagen. Sett Game of Thrones (har två avsnitt kvar nu och äntligen börjar det hända saker), dammsugit, gjort färdigt rabarberpajen, diskat, duschat, midsommar-stylat mig (I feel oh so fresh), varit ute och plockat blommor... Har knappt hunnit reflektera över att jag är ensam och relativt planlös.

Nu sitter jag och målar naglarna och dricker en Cuba Libre utan rom (alltså Cola med lime, haha). Då jag är klar åker jag till mamma och äter middag och efter det får jag se vad jag (och Kim) hittar på. Tar kvällen som den kommer helt enkelt. Det får bli en spontanfirad midsommar i år.

Glad midsommarhelg ♥

PS. Tog bort kommentarsfunktionen på förra inlägget, samt ett annat rätt nyligen. Det är inte för att jag inte vill ha kommentarer, utan för att jag inte vill ha en viss typ av kommentarer. Öppnar jag upp mig (mer eller mindre) orkar jag inte med kommentarer om bilden, att du gillar samma chips som jag eller annat svammel. Jag kan inte styra över vad andra väljer att kommentera, men jag kan ta bort möjligheten att att slänga ur sig skit på min blogg. Puss, haha.



▾ LIL' BABUSTYLE - The truth is mine säger:

Låter som du haft fullt upp ändå, även om du inte haft direkta planer. Spontanfirande funkar nog det med! :) Själv brukar jag aldrig fira midsommar.

Svar: Jadå! Det blev bra tillslut. Det kändes bara deppigt att vara planlös då jag sett fram emot att göra något på midsommar, rädd att bli ensam mot ens vilja. Det är ju annat om man inte vill/bryr sig om att fira ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2015-06-19 ✖ 17:09:05
http://babustyle.forme.se
▾ Amanda Jona [SPONTAN] säger:

Lät härligt! :)

2015-06-20 ✖ 11:53:52
http://spontan.blogg.se
▾ Twiggy Lundberg säger:

Va bra att man kan stänga av kommentars-funktionen på vissa inlägg! Det visste jag inte att man kunde :O Nu messade jag dig innan jag såg detta inlägg men skönt att du verkade ha det bra iaf <3

Svar: Under där man skriver in kategori och taggar finns en ruta man kan bocka av ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2015-06-20 ✖ 16:18:30
http://shadowoftheday.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback