The sky under the sea


11 JULI || MITT BLOGGNAMN

Efter att ha haft ett simpelt bloggnamn i fyra år (idawe), var jag efter mitt blogguppehåll sugen på något mer tumblr-ish. Ni vet, på tumblr kan man go crazy på sina url's (kanske för att det enkelt går att byta om du lessnar). Typ fuckyeahsyngatesarms. Skrev en lång lista med förslag innan jag bestämde mig.

The Sky Under The Sea är en låt av Pierce The Veil. Har egentligen ingen speciell relation till låten mer än att den är bra, och att Pierce The Veil är ett band jag lyssnar på från och till. Men låttiteln är så himla fin och kändes bara jag.

Vad betyder era bloggnamn? Skulle va intressant att höra.



▾ Lilly säger:

Jag gillar egentligen inte mitt bloggnamn alls. Det är överdrivet långt och folk glömmer oftast i vilken ordning det ska skrivas.

Det uppkom när min blogg blev till. Jag skapade den i syfte om att skriva om babydollstilen, men nu är den ju inte alls om babydoll så känns jättedåligt av blogg.se att man inte kan byta. ;/ Oftast vill jag byta till nouw, men jag är liksom fast på min blogg tack vare att jag har bloggat där så himla länge. xD Ibland har jag tankar på att skapa en ny blogg när mitt hår börjar bli långt. Kanske nästa sommar.

Svar: Nu har jag också ett långt, men kan hålla med om att det kan bli svårt för andra att komma ihåg det då. Tycker också det är dåligt, man måste liksom starta en helt ny blogg för att ändra. Har själv också funderat på att byta, men liksom du fastnat vid blogg.se, orkar inte lära mig nåt nytt...
Ida ☯ the sky under the sea

2015-07-12 ✖ 09:58:30
http://babydollsugardust.blogg.se/
▾ julia säger:

så bra låt!

sv: Ja eller hur, stor förändring! kram

Svar: Har svårt att tro att du faktiskt lyssnade.
Ida ☯ the sky under the sea

2015-07-12 ✖ 22:24:06
http://juliasvensson.forme.se
▾ Felicia säger:

Mitt bloggnamn är tiondemars, då jag fyller år :P

Svar: Ah, smart! ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2015-07-13 ✖ 02:28:43
http://nouw.com/tiondemars
▾ LIL' BABUSTYLE - The truth is mine säger:

Kul att veta! Mitt bloggnamn är ganska simpelt. Jag kallades för "babu" av en vän när jag var liten och fick höra att jag hade min egna stil så då blev det babustyle. :)

Svar: Najs ju! ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2015-07-13 ✖ 12:46:27
http://babustyle.forme.se

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback