So come a little closer, tell me it's all in our heads


16 JULI || EN LÅT JAG LYSSNAR PÅ NÄR JAG ÄR LEDSEN
Det snarare så att den får mig att gråta. So many feels. Den påminner mig om min och Kims första sommar tillsammans. Han hade den som alarmsignal om mornarna då han skulle till jobbet. 02:43. När Josh Franceschi sjunger "We're young and in love, heart attacks waiting to happen. So come a little closer, tell me it's all in our heads." om och om igen. Hela låten är fin, men just det... Det... Ah... Det och doften av parfymen han brukade ha då... Mitt hjärta går sönder.



▾ Ida säger:

<3<3<3

2015-07-18 ✖ 20:22:46
http://idawe.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback