My game plan

Två random bilder från Thailand

BLOGGPLANERING
♥ Blogga om Thailandsresan. Ska göra en resedagbok i tre - fem delar, med få bilder och tillhörande bildtext. Därefter tänker jag göra några bildinlägg utan text med bilderna som inte kom med i resedagboken, men som jag ändå vill visa.

♥ Fixa en summering av 2014 innan januari februari är slut. Samma upplägg som förra året, månad för månad uppdelat i tre delar.

♥ För att det inte ska bli så tjatigt ska jag publicera annat emellanåt. Om det inte händer något i nutiden har jag alltid några inlägg i utkast som jag är väldigt nöjd med.

Ikväll ska jag öppna min burk med fina minnen från 2014. Minns att det var en väldigt fin upplevelse då jag öppnade burken för 2013 förra året så det ser jag fram emot. There will probably be tears, hehe.



▾ Anna Röd - ★ Nörd & Filmskapare ★ säger:

Åh spännande :D!
Kan du inte skriva om vad du hittar i burken? Nu är det kanske iofs försent men hade varit kul med en video och se ^^ jag gör ett sådant fast "kuvert" för 2015

Svar: Jag tänkte faktiskt göra ett inlägg, till imorgon med foton på en del av lapparna (blir för mycket att visa alla, sedan är vissa för personliga). Funderade på en video men slopade den idén. Det tog JÄTTELÅNG tid att öppna alla lappar, haha.
Ida ☯ the sky under the sea

2015-01-14 ✖ 11:25:00
http://www.xn--annard-0xa.se
▾ Lydia säger:

Kul med en årssummé!

Svar: Ja, men det går segt :(
Ida ☯ the sky under the sea

2015-01-14 ✖ 17:57:29
http://lydiaelstigs.blogg.se
▾ Amanda Jona [SPONTAN] säger:

Låter spännande :) Har inte vågat öppna mina lappar från 2014 än ^^

Svar: Inte vågat? Varför inte, det är ju lyckliga lappar :D
Ida ☯ the sky under the sea

2015-01-14 ✖ 19:42:22
http://spontan.blogg.se
▾ ♀ THE REVOLT ♀ säger:

Alla verkar ha en sådan burk förutom jag :( Alltså alla som bloggar har sådan, och många har haft det i ååår. Jag visste knappt att det fanns, och jag kom inte på idéen. Men tkr iaf att det är ett awesome sätt att behålla bra minnen och liksom kunna se ljuspunkterna med året som gått.

Jag ska skaffa en burk, men jag hittar ingen bra burk :/

Svar: Känner typ likadant, fast jag stötte inte på det i bloggar förrän för två år sedan. Hittade konceptet först via tumblr dock, tror jag :) Tycker också det är en jättefin idé, och nu då jag testat i två år så ändrar det synen på det gångna året till det bättre = skön känsla, speciellt om man känner att man haft ett dåligt år. Önskar också att jag hittat idén tidigare, skulle va kul att ha lappar från 14-20 år gammal ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2015-01-14 ✖ 21:49:02
http://TheRevolt.blogg.se
▾ milina.blogg.se säger:

låter spännande :)

2015-01-15 ✖ 00:45:21
http://milina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback