Can't promise that things won't be broken

 
Det här är min favoritlåt med Sleeping With Sirens. Jag lyssnade på den mycket år 2012, året då Kim och jag blev tillsammans. Låten förknippade jag med oss. Självklart lyssnade jag sönder den, men nu har det gått tillräckligt lång tid för att kunna plocka fram den igen, och jag inser att en del av texten blev sanning. En del av texten som jag alltid tyckt om, men som då saknade erfarenhet.

They say that love is forever
Your forever is all that I need
Please stay as long as you need
Can't promise that things won't be broken
But I swear that I will never leave
Please stay forever with me

För att göra en liknelse: Det är lätt att säga förevigt när en är nykär (och nej, jag ser inte heller 2,5 år som någon evighet). Det är lätt att säga att en kommer stanna bland hjärteskärvor när det ännu inte hänt. But suddenly things were broken. I let my heart bleed red, but I never left. Jag har svårt att föreställa mig att något kommer kunna göra ondare än det. Men jag stannade ändå.

Nu har den här låten en ny innebörd. Them feels...



▾ Julia Jansson säger:

låten har en väldigt vacker lyrics!

Svar: Eller hur :)
Ida ☯ the sky under the sea

2015-01-14 ✖ 19:43:17
http://juliasimonejansson.blogg.se/
▾ Ida Lindborg ♡ säger:

åh så bra!

sv: Tack så hemskt mycket! :D

2015-01-14 ✖ 22:25:09
http://youknowiidaa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback