Mina favoritbloggar

bilder via respektive blogg
 
Bloggkommentatorerna › En vis man vid namn Pelle kallade dem en gång för "bloggvärldens sugrör", och jag kunde inte sagt det bättre själv. De bloggar om andra som bloggar. Det jag uppskattar mest med den hä bloggen är då de länkar till väldigt läsvärda inlägg (sedan är det intressant att läsa deras åsikter om det hela också).
 
Call Me Cupcake › Min bakverksidol Linda Lomelino! Allt hon bakar blir till konstverk! Och till skillnad från alla sugarpaste-fantaster ser allt väldigt aptitligt ut också.

Fult › Om att leva med psykisk ohälsa. Fantastisk på att måla med ord. Nästan så att det som är fult blir fint.

Le Happy › Hon kommer alltid att vara min favoritmodebloggare. Hennes stil är grym.

My Milk Toof › Världens sötaste blogg bara.

Revolten › Anonym blogg där personliga åsikter, tankar och sånt som är viktigt här i världen blandas med några vardagsbetraktelser då och då. Jag gillar hennes sätt att skriva på, och även om jag inte håller med i allt hon skriver är det ändå tänkvärt.

Tramsfrans › Favorit sedan 2010. Tar du allt som skrivs på blodigt allvar är detta ingen blogg för dig. Han skriver om politiker, kungahuset och svenska kändisar, något jag egentligen inte alls är intresserad av, men han skriver med så mycket humor och sarkasm att det går hem. LOLZ.


Gah. Jag har typ inga klockrena favoritbloggar längre. Jag behöver nya bra bloggar att följa! Eller, jag vet nya, bra bloggar att följa. Har hittat många via Bloggkomentarerna och genom kommentarsutbyte. Vad jag behöver är rensa mitt Bloglovin'-account för att kunna tillåta mig själv att börja följa alla de där bra bloggarna jag vet finns. Och lära mig själv att "Bara för att jag följer en blogg med Bloglovin' måste jag inte läsa varenda ord som skrivs".

Har ni tips på bra bloggar, tell me!
Vad jag gillar: Fina bilder (dvs så få mobilbilder som möjligt), alternativa bloggar (snarare Billytilly-ish än Epicfaiil), film- och serier, naglar och nagellack, rockmusik, välskrivna inlägg (åsikter, feminism, psykisk ohälsa, viktigt) och eh... ja.



▾ purposes.blogg.se säger:

Jag ska kika in på de andra bloggarna! Tack för tipsen! Fult och den sista lät väldigt intressanta!^^

Svar: Do it! De båda är skitbra men väldigt olika, men det jag fastnade för i båda fallen är hur de skriver :)
Ida ☯ the sky under the sea

2015-04-25 ✖ 16:38:55
http://purposes.blogg.se/
▾ Daniella 🌙 säger:

Du ar en av mina favvos! Annars laser jag elsa billgren, niotillfem och wishwishwish mest.

Svar: Wow. Tack :O :D Elsa Billgren och niotillfem verkar fina, men har tyvärr inte kollat in dem så himla mycket, får ta och göra det!
Ida ☯ the sky under the sea

2015-04-25 ✖ 17:49:06
http://vapenbroder.blogg.se/
▾ Julia Müller-Sandvik säger:

Tack för fina bloggtips, ska in och titta :D :D

Vet inte om jag har så bra tips till dig dock, för jag läser mest epicfaiiliga bloggar tror jag...

sv: Tack för komplimangen om designen, jag är superdupernöjd :D

Svar: Ska väl inte dra alla epicfaiiliga bloggar över en kant, har bara inte fastnat för de stora, de som var kick back pack. Jag gillar i alla fall din blogg. En av de som stod på tur att följas då jag rensat mitt bloglovin-konto (vilket jag fixade i samband med det här inlägget, yay) ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2015-04-25 ✖ 18:19:43
http://lorissalovebomb.blogg.se/
▾ Anna Röd - ★ Nörd & Filmskapare ★ säger:

Ska kika in några av dina tips ^^

2015-04-26 ✖ 00:08:12
http://www.xn--annard-0xa.se
▾ Lilly säger:

Shit vad jag känner igen BillyTilly. Kan hända jag har följt henne på instagram eller något sånt.

Svar: Mycket möjligt, haha ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2015-04-26 ✖ 09:21:06
http://saxros.se/
▾ I am Baam säger:

Asså to be honest så är jag typ sjukt hedrad över att du har tittat in på min lilla blogg så pass många gånger :D


Svar: :)
Ida ☯ the sky under the sea

2015-04-27 ✖ 20:01:38
http://iambaam.blogg.se
▾ FrökenTV, bloggen om tv och film säger:

Tack för tipsen

2015-04-28 ✖ 19:52:36
http://efji.blogg.se/
▾ FrökenTV, bloggen om tv och film säger:

Jag läser mest bloggar som skriver mycket om film och annat nörderi. Men sedan läser jag fatmas, milina.se och keelas. Och sen min systrars :)

Svar: Jag skulle gärna följa fler bloggar om film/serier. Fatmas läser jag också ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2015-04-28 ✖ 19:58:05
http://efji.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback