Stu-dying

 
25 september - Study-tips
Jag är nog den sista att ge andra pluggtips. När jag gick i skolan hatade jag läxor och sköt alltid upp dem till sista minuten (om jag inte gjorde dem direkt, vilket hände ca en gång per halvår). Slarvade mig ofta genom dem, ibland gjorde jag dem inte alls och ett fåtal gånger tror jag att jag till och med ljög om att jag hade gjort dem. Such förebild, very A-student, wow.

Så ni kan ju komma med tips istället, nu när jag börjat plugga Samhällskunskap 1b. Igår då jag gjorde en av mina hemuppgifter så funkade det att ha bra musik i bakgrunden och Kim bredvid mig (hans skratt när han är trött och skrattar åt allt ♥), men det sistnämnda funkar inte direkt i längden. Och jag blev rastlös efter en timme (det gick på tid så kunde inte ta någon paus).



▾ Amanda Jona [SPONTAN] säger:

Lycka till med samhällskunskapen! :)

Svar: Tack!
Ida ☯ the sky under the sea

2014-09-26 ✖ 14:14:02
http://spontan.blogg.se
▾ Janie säger:

Har också det där fodralet, haha!

sv: Jag har också drag av socialfobi, eller främst social ångest samt klarar inte av att prata i telefon. Det försvårar jobbsökandet något extremt "/

Svar: Haha najs! Det har varit med länge för min del :)Så himla jobbigt! Jag drar mig också för att prata i telefon om det inte är min familj typ D:
Ida ☯ the sky under the sea

2014-09-26 ✖ 14:31:59
http://whitetrashbeauty.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback