Don't let me drown


Älskar Bring Me The Horizon's nya låt Drown. Videon är dessutom skitrolig. Vet inte om det är meningen att den ska vara det, men då alla ser helt stela och uttråkade ut och deras reaktioner då de blir "förändrade"... Haha, I just can't. Much fun, very LOL. Och texten sedan... Them feels.

What doesn't kill you, makes you wish you were dead
Got a hole in my soul growing deeper and deeper
And I can't take one more moment of this silence
The loneliness is haunting me
And the weight of the worlds getting harder to hold up
 
It comes in wave, I close my eyes
Hold my breath, and let it bury me
I'm not ok
And it's not alright
Won't you drag the lake and bring me home again?
 
Who will fix me now?
Dive in when I'm down?
Save me from myself
Don't let me drown
Who will make me fight?
Drag me out alive?
Save me from myself
Don't let me drown

What doesn't destroy you, leaves you broken instead
[...]



▾ Twiggy Lundberg säger:

Förstår inte hur jag har kunnat bojkotta BMTH förr.. men det är inte min typ av musik egentligen. Men just dom fastnar jag för!

Svar: Well, jag var också helt anti dem först, och deras första två album tycker jag fortfarande inte om ^^ Ibland finns det undantag i genres man annars inte gillar ;)
Ida ☯ the sky under the sea

2014-10-23 ✖ 13:02:39
http://shadowoftheday.blogg.se/
▾ Twiggy Lundberg säger:

SV: Exakt! Som jag har skrivit i ett kommande inlägg också så typ alla jag hade i min närhet när dom blev stora och man hörde talas om dom lyssnade på dom och ville se dom bara för Sykes. Inte för att han var duktig, utan för att enligt alla andra var han så sjukt snygg. Enligt mig, fel anledning att gilla ett band :P Men det var likadant med Twilight, jag bojkottade dom filmerna så otroligt mycket först för att alla hypade över Edward liksom!

Svar: Håller med, fattar inte hur man kan lyssna på musik pga någons utseende. Det är ju helt ologiskt. Däremot kan det vara en bonus, hehehehehe. Oja, Edward har aldrig varit min typ heller ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2014-10-23 ✖ 13:19:45
http://shadowoftheday.blogg.se/
▾ Maja säger:

Vad bra med musiktips!

2014-10-23 ✖ 17:58:37
http://majannika.devote.se
▾ milina.blogg.se säger:

inte riktigt min musiksmak! :)

2014-10-24 ✖ 16:59:04
http://milina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback