Världsbäst!

 
Internet på tågstationen! Har precis kommit fram till Norrköping, bara att vänta på mina vänner dårå.

A7X-konserten igår var den bästa jag någonsin varit på! Åh, helt underbart! De spelade in till live-DVD:n och energin var på topp! Träffade Arin Ilejay (trummisen) i förmiddags också. Wih! Han var supertrevlig och väldigt down to earth. Vill bli hans vän :3 Berättar mer då jag kommit hem från Bråvalla! Kramar!



▾ Ellie säger:

Omg grymt att få träffa honom ju! :D

Svar: Ja, det var superfint (och lite eh-vad-ska-jag-säga) ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2014-06-26 ✖ 10:53:45
http://rockthisway.blogg.se
▾ Linda säger:

Åh vad underbart! Och så roligt att du träffade trummisen! :D

Svar: Helt perfekt!
Ida ☯ the sky under the sea

2014-06-27 ✖ 11:34:12
http://thepainoflove.devote.se

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback