Ensam i Göteborg

 
Den 24 juni ska jag se Avenged Sevenfold live i Göteborg. På midsommardagen, den 21 juni åker jag ner och kommer fram under kvällen. Det har varit planerat sedan några månader tillbaka, och jag skulle åka dit med Twiggy. Bara hänga i Götet första dygnet, sedan börja köa från och med söndag kväll. Men så fick hon jobb (vilket såklart är bra) och var tvungen att boka om resan, så hon kommer inte dit förrän på måndagen, kvällen innan konserten. Jag har ingen lust att boka om resan, eftersom att det är SKITDYRT (lägger hellre de pengarna på annat liksom, typ någonstans att bo tills det att jag börjar köa). Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. I Stockholm känner jag i folk, men i Göteborg? Noll personer.

Ensam i Göteborg.

Fast egentligen är det väl lika bra. Som jag skrivit tidigare är jag oerhört socially awkward (typ symptom av socialfobi enligt min psykolog), det tar tid att lära känna mig och till en början får man typ tvinga mig till att prata, not gonna lie. Är bara så himla nojig över detta. Fattar inte. Första gången jag reste utanför Skandinavien (England) hade jag inga problem med att åka helt själv och börja snacka med folk... Nu handlar det om Göteborg i två ynka dygn, en stad jag varit i förut. ÖH ORKAR INTE. Jag vet egentligen inte ens varför jag skriver det här inlägget.

Har folk börjat köa till konserten redan under lördagskvällen kan jag ju dra dit. Umgänge samt sovplats (nåväl) solved. Men alltsåååååå, jag pallar inte att köa i fucking TRE DYGN!

Jag ba klagar. Jag vet. Sry. Hej då.




▾ Kashaya säger:

Hoppas det ordnar sig på något bra sätt.=)

Svar: Hopefully :)
Ida ☯ the sky under the sea

2014-06-08 ✖ 20:09:11
http://www.kashayas.se
▾ Nina säger:

sv: du hade ju alla fall en bra plats :D jaa haha blev lite sur när jag insåg det (insåg det när hon sa att hon riktar kameran till publiken och folk kan synas i den stora bilden och så såg jag att hon menade den i mitten).
Åh det hade jag med velat ha :D

Svar: Ahw, surt att du inte såg den :(
Ida ☯ the sky under the sea

2014-06-08 ✖ 22:02:12
http://fames.se/ninasova/
▾ lina säger:

Mobilen funkar fast att den är sprucken!! Så himla tur :)

Onajj vad segt, men det finns väll något mysigt relativt billigt vandrarhem? (har ingen koll på gbg) I så fall kan du ju chilla runt i Göteborg själv och om du råkar prata med några så blire så annars kan man ju bara njuta själv :3

Svar: Känns mindre nojigt nu, ska kolla vandrarhem, annars får jag sova utanför arenan, haha (om jag inte är ensam x)). Ska nog klara mig ensam. :)
Ida ☯ the sky under the sea

2014-06-09 ✖ 00:24:09
http://rivnafasader.blogg.se
▾ Jennisbeauty säger:

Avis över att du ska se Avenged Sevenfold! Mitt absoluta favoritband :)

Svar: Awesome! Synd att du inte kan! Mitt med! :D
Ida ☯ the sky under the sea

2014-06-09 ✖ 13:01:43
http://www.jennisbeauty.myshowroom.se
▾ Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ säger:

Tyvärr är jag inte hemma då, annars hade du kunnat få sova här.

Svar: Schysst, men ja, det får helt enkelt lösa sig ändå :)
Ida ☯ the sky under the sea

2014-06-09 ✖ 15:50:21
http://sessie.se
▾ Emma Broberg säger:

hoppas verkligen det fixar sig :(

2014-06-09 ✖ 18:02:50
http://emmaex.blogg.se/
▾ Linda säger:

Nu går det bra ska du se :)

Sv: Det tycker jag också!

2014-06-09 ✖ 21:15:44
http://thepainoflove.devote.se

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback