The sky under the sea

 
Hej. Välkommen till min nya blogg, som blogg.se tvingar en till att säga. The Sky Under The Sea. En låt av Pierce The Veil, vars titel egentligen är finare än själva låten. Don't judge, jag älskar dessa fyra mexikanare. Längtar varje dag till december då de kommer hit med Bring Me The Horizon som jag också tycker mycket om. Texten i headern är också Pierce The Veil, bästaste Bulls In The Bronx.

2013. Så sämst. Och jag trodde jag hatade 2011. Fast det gjorde jag ju, nu är det 2013 som hatar mig. Nej, det är jag som varit fylld av hat. Jag kanske har levt mer än jag någonsin vågat göra förut, men vad spelar det för roll då man alltid går runt med en demon som följeslagare? Jag har mått skit. Jag har gjort saker jag inte borde.
Och mitt bland allt detta tappade jag bloggen. Hur kan man ens vilja vårda något som innehåller så mycket skit? Hur ska jag kunna gå vidare från det som varit om jag fortfarande bär det med mig? Ida fucking We påminner mig om allt jag inte orkar vara en del av längre. Jag stavar inte ens mitt efternamn med W längre.

Men så kom jag in på blogg.se härom veckan, jag minns inte ens varför, men jag hamnade där och så kände jag den där längtan efter att få ha en blogg att göra fin, att skriva i, att måla upp bilder i. Jag vägrar att gå tillbaka till Idawe, så jag gjorde en ny. Så annorlunda mot hur min förra blogg var i slutet (om man bortser från mina allra sista emo-inlägg) kanske den inte kommer att bli, men det skiter jag i. Jag vet att jag inte är samma person längre, både på gott och ont. Jag bär med mig det jag fortfarande älskar, resten kastar jag bort.
 
Maybe I'm the vilian, but baby, just maybe I'm only trying to find my way again.



▾ Anna Röd - Nörd & Filmskapare säger:

Spännande ^^ tar å följer

Svar: Yaaaay, tack c:
Ida ☯ the sky under the sea

2013-10-17 ✖ 21:38:41
http://www.xn--annard-0xa.se
▾ Ellie säger:

Kul att du bloggar igen! :)Designen är riktigt snygg!

Svar: Tycker jag med, kul att någon håller med :)Thanks, är riktigt nöjd!
Ida ☯ the sky under the sea

2013-10-17 ✖ 21:45:09
http://rockthisway.blogg.se
▾ Anonym säger:

Inge kul att höra att du mått så dåligt, förstår att du mått skit. Är ledsen för din skull. Är så glad att du mår bättre, älskade gumman. Längtar efter dig, älskar dig, kram mamma

Svar: Naaaaaw, älskar dig med, mamma <3
Ida ☯ the sky under the sea

2013-10-24 ✖ 11:11:34
▾ LIENE säger:

Jättefin blogg. Gillar designen :)

Svar: Tack!
Ida ☯ the sky under the sea

2013-11-17 ✖ 22:14:25
http://lifefromwithin.blogg.se
▾ Seance säger:

God Jul och Gott Nytt År!

Efter åtskilliga sömnlösa nätter, tunga terapibesök och svår beslutsångest är äntligen årets 10 bästa konserter, album och låtar korade! på Seance.blogg.se

Nytt för i år är att årets bästa låtar har länkar till dess musikvideos så nu kan du åka med samtidigt som du läser recensionerna.

Så släpp sargen och åk med! vem vet du kanske hittar en ny musikalisk upptäckt!

Besvärjelser, kritik och förbannelser angående årsbästa listan mottages tacksamt i kommentators fältet.

2013-12-26 ✖ 13:26:28
http://seance.blogg.se/
▾ Kashaya säger:

Vad fina foton.=)

2014-02-27 ✖ 20:46:23
http://www.kashayas.se
▾ Annika säger:

Härligt med en nystart!

2014-10-20 ✖ 17:20:49
http://bringblingtoeverything.com

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback