I never hit so hard in love

 
Director's cut, för att jag är inte heller något fan av Miley's tunga. Ja, av all bra musik i världen väljer jag att starta upp en ny blogg med Miley, men den är så fin. Grät första gångerna jag hörde den. Rakt i hjärtat. I can relate.



▾ Paulina säger:

Men visst! Gillar faktiskt vissa av hennes nya låtar! Eller ja... typ! Imponerad är jag faktiskt, den är verkligen superfin!

** Haha ååh jaa, visst är vi nog alla lite mer kära i Dan, men Phil är så himla gullig och ja, tycker lite synd om honom, men han är asbra ändå. Han är lite sådär mycket awkward, och det är jättemysigt. (:

Svar: Jag har inte tagit mig tid att lyssna på hela Bangerz-albumet, utan bara hört radiolåtarna. Men jag har lyssnat på Miley i många år och hon har faktiskt många fina låtar, tycker inte hon borde hata/skämmas över sitt förflutna så ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2013-10-27 ✖ 10:05:07
http://Pinkscreen.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback