I fight for a life that beat me down

 
Jag är trasig. Så jävla trasig. På ytan ser jag hel ut, för att alla vill ha mig. Ni ger mig känslan av att vara åtråvärd och jag suger åt mig allt. Men ni får mig inte. Jag har redan den enda jag vill ha, och han möter mig då jag kommer hem. För att sedan kunna sitta och hålla ihop mig då fasaden inte längre kan hållas uppe. Och du finns där hela natten.



▾ Kim säger:

Jag älskar dig gumman, och jag kommer fortsätta att finnas där för dig <3

Svar: Du är den finaste som finns <3
Ida ☯ the sky under the sea

2013-10-14 ✖ 16:00:05

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback