My home is in the words you sing

 
Det var en riktigt skum dag i tidags. Spenderade totalt 12 timmar i en bil. Shiet. Allt för Vans Off The Wall Music Night, och framför allt We Came As Romans. WCAR! WOOOH! Stod längst fram under Like Moths To Flames, Memphis May Fire och WCAR. Asbra allihopa. Jag tror Kyle Pavone blev kär i mig, I'm not even lying. Kanske lite då, men han kollade på mig hela tiden. Fast det kanske var för att han tyckte att jag var ful. I dunno.
 
Men det är ju så himla tråkigt med förband. De får ju inte nyttja hela scenen, sen spelar de så himla kort. Är så ledsen över att jag missade We Came As Romans' Sverige-konsert förra året. Så himla fint band. I förrgår körde de så konstiga låtar. De kanske valde sina mest populära låtar, inte vet jag. Så synd att de körde covern Glad You Came istället för typ A Moment, The Way That We Have Been, We Are The Reasons, Just Keep Breathing... Inte vet jag. Fick set-listen i alla fall.

Och Parkway Drive. Brukar inte lyssna på dem men de var riktigt bra live! Ville typ bara springa runt och hoppa. Typ. Sedan såg jag på Facebook att jag tydligen såg dem live i somras på Download. Hahah wat. I don't remember that.



▾ SUGARSIN - Med spår av unicorns säger:

I like the pics :D

Svar: Vad kul att du gillar dem :)
Ida ☯ the sky under the sea

2013-11-15 ✖ 00:17:02
http://www.sugarsin.blogg.se
▾ Anna säger:

Skulle vara amazing om man fick upplev nå sånt själv, ;)

Svar: Vad för artist/band skulle du helst vilja stå front row till? :)
Ida ☯ the sky under the sea

2013-11-15 ✖ 20:28:18
http://2friendss.weebly.com

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback