La-da-di-dadi, we like to parti

bildkällor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Musiklistan, del 2 är kommen. Håll tillgodo.
 
A ska song - Spiderwebs ♦ No Doubt
Denna ska-punk-låt lärde jag mig att gilla via Guitar Hero. Sååååå min genre. Inte direkt.
 
A song a friend likes but I don't - Gateways ♦ Dimmu Borgir
Kim lyssnar på det här, Psyclon Nine och Dawn of Ashes då jag inte är med. Musiken är det inget fel på, det är growlet jag inte gillar. Det är helt enkelt inte min grej. It's only fair though, för att han hatar A7X. Ja, h a t a r. "Jag tål inte Matt's röst meh meh mehbfksbgliuzs". FU.
 
A song in the current charts I like the most - Burn ♦ Ellie Goulding
Haaaaaaaaaah. LOL på att jag måste googla "top music chart". Men bara därför så vet jag också att just denna låt ligger 63:a på veckans The Hot 100 Billboard-lista. Det betyder att den klättrat upp fem placerigar sedan förra veckan.
 
A song I think most people would like - The Fox ♦ Ylvis
Alltså, alla som hört den måste åtminstånde vid något tillfälle ha tyckt den var bra/rolig/söt/random eller i alla fall lite catchy.
 
A good song for a break up - I Don't Love You ♦ My Chemical Romance
Ja. Jag vet inte. Men den är ju fin i alla fall.
 
A song I'd sing when drunk - We Can't Stop ♦ Miley Cyrus
And daaaaamn guuuurl I will twerk dance.
 
A really old song - Paint It, Black ♦ The Rolling Stones från 1966
Let us embrace the fact that this song is 47 years old. Dela det på hälften och jag är fortfarande yngre.
 
A song with a name in it - Ariel ♦ Fireal
Fin låt av folk från Finland.
 
A song I would ask a DJ to play at a party - Neon Lights ♦ Demi Lovato
Jag skulle inte requesta en låt till mr DJ. Dessutom är mina partylåtar för oremixade.
 
A song I can remember from when I were at school - All Star ♦ Smash Mouth
Då vi fick dansa till denna under hälsoveckan i tvåan och en kille i klassen nördade låten typ varje dag tänker man inte på mycket annat än ah-när-jag-gick-andra-året-på-gymnasiet då man hör den.
 
Spotify-listan med alla, hittills 19, låtar: Helt hundra



▾ Jessika säger:

Nice lista, den vill jag nog använda mig av i framtiden :D
Sv: Precis! Om man var på det viset om allt så skulle det sluta med att man inte kunde läsa någon blogg eller umgås med några vänner för alla gillar olika xD

2013-11-06 ✖ 16:02:30
http://xjessie.webblogg.se
▾ Sanna Widman säger:

SVAR:
Taack :)
SVAR:
Åh tack för tipset, verkar sjukt mycket bättre :)

2013-11-06 ✖ 16:57:43
http://sannawidman.se
▾ Jessika säger:

Sv: Ah, jag kollade upp det första inlägget och förstod att du ändrat tillvägagångssättet ;) Du kan skicka listan som en kommentar ^^

2013-11-06 ✖ 20:27:41
http://xjessie.webblogg.se
▾ Olivia Magnusson säger:

Grymma bilder :D

sv: åh tack :D
& förresten, ja det var cheesecake
kramis♥

2013-11-06 ✖ 20:44:20
http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
▾ AW - Fotograf säger:

Usch låter inte kul :( Jag höll på att svimma på Pier Pressure 2007, då var jag 1,50 dessutom ;) Så ja, jag har dålig erfarenhet av att stå :p

2013-11-06 ✖ 21:06:37
http://megapixeln.se

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback