Vardagsbetraktelser och så vidare...


☯ Har precis varit ute på en lång promenad i regnet. Det var blött #noregretstho

☯ Hade feber i söndags. Oklar anledning, men den försvann spårlöst morgonen därpå, so I was like whatever.

☯ De håller på att måla om träfasaden på balkongerna här. Äntligen blir den förskräckligt färgade väggen vit.

☯ Avlider snart av mina konstant kliande allergiutslag. Har haft dem på armar, ben, låt, rumpa och bröst i över en vecka nu och ingen på vårdcentralen kunde svara på vad de berodde på. Försvinner det inte inom en vecka ska de kontakta hudläkare i Sundsvall.

☯ Kommer bara publicera inlägg-som-går-fort medan jag arbetar på mitt nästa major inlägg (det om pappa var mitt förra). Ledtråd om vad det kommer att handla om: kläder och könsstereotyper.

☯ Funderar starkt på att se One Tree Hill resten av kvällen. Finns inte så mycket annat att göra ifall Ivy har en av sina skrikkvällar då hon bara är nöjd om hon får hänga över axeln...



▾ Johanna säger:

Allergierna kan kanske vara sköljmedel eller tvättmedel? Kolla om du bytt nyligen!

Svar: Har varken bytt tvättmedel eller duschcreme, sköljmedel använder vi inte. Det kan vara mitt solskydd (eller min bodylotion trots att jag använt den hela sommaren), eftersom jag fick utslagen kort efter jag började använda det, men svårt att veta säkert.
Ida ☯ the sky under the sea

2015-08-26 ✖ 16:24:22
http://johannasstyling.wordpress.com/
▾ Linnea säger:

Vilken mysig bild! :)

▾ ♀ P E A C E R E V ♀ säger:

Allergiutslagen låter fan hemskt! Jag hade liknande när det gällde mina ben förra sommaren. Det visade sig vara kvalsterallergi :o

Svar: Googlade på kvalsterallergi, men mina utslag ser ut som nässelutslag. Ska inte utesluta något dock.
Ida ☯ the sky under the sea

2015-08-26 ✖ 22:30:56
http://PeaceRev.com

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback