Fotografen Ivy

 
Ivy har blivit intresserad av fotografering. Hon vill låna kameran och fota allt. Det blir ju hellre än bra, men det gör inget, en måste ju börja någonstans. Och hon älskar det. 
Efterbehandling står fortfarande jag för, men om några år kanske hon vill ge sig på även det.
 
 
2 november 2019
Vi firade Halloween. Åt grönsaksstavar med dipp.
Den första bilden har jag rätat till.
 
 
26 november 2019
En vanlig dag då jag var föräldraledig, pappa Kim jobbade och vi tjejer bara var hemma. Kolla lill-Luna!
Den första bilden har jag rätat till.
 

20 februari 2020
En kväll medan pappa lagade mat. Jamie fick agera modell och blev jagad ända till sovrummet. Under Lunas säng var ett sådär gömställe.
 
 
30 & 31 augusti 2020
Idag fick det bli mobilbilder (med min telefon, Ivy har ingen egen). Lite lättare när det går att se sina motiv i förväg. Minst 50 bilder på allt och inget. Hon sprang runt i hela huset och var överlycklig.




Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback