En helg i oktober

 
Spenderade torsdag - lördag hos min bästa vän Twiggy i Skellefteå. Vi har pratat om att hon ska komma ner och hälsa på under hösten (och hon ska fortfarande försöka göra det), men då hennes mamma tragiskt nog gick bort för två veckor sedan (helt ofattbart) ville jag komma så fort jag hade möjlighet. Så jag tog med Luna på hennes första roadtrip (tacksamt med bebisar som gillar att sova i bilen) så fick vi ett par mysiga dagar där vi bara tog det lugnt och umgicks.
 
Funderar på att göra ett inlägg med alla gånger jag och Twiggy setts genom åren, i dagbokssyfte för min egen skull snarare än en uppvisning för allmänheten. A walk down memory lane.
 
 
Och när jag kom hem från Skellefteå (efter en mindre komplikation där  b å d a  mina halvljus pajade halvvägs hem från Umeå så Kim var tvungen att komma och rädda mig), anlände även min bror till Ö-vik. Två dagar spenderade han i sin hemstad innan han än en gång beger sig ut på äventyr. Han åkte till Australien på ett jobb-visum i maj förra året, och nu ska han tillbaka för att plugga. Och vara med sin flickvän, såklart. Så det blev två hej då-middagar, en med tacos hos mamma och en på restaurang.



▾ FSHD Daniel säger:

Fina bilder, ser ut som en bra helg :)

Svar: Tack :)
Ida ☯ the sky under the sea

2019-10-22 ✖ 18:15:24
http://fshddaniel.blogg.se
▾ Emelie säger:

Din och Twiggy's resa genom åren vill jag gärna se, so do that :)

Svar: Har börjat leta bilder! Lär dyka upp innan året är slut iaf haha
Ida ☯ the sky under the sea

2019-10-25 ✖ 14:56:56

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback