VLOGG: BB-väskan

 
Härmade Kenza och spelade in en BB-väska-vlogg (nu vet jag att hon inte är den enda som gjort en sådan, men här träder jag fram och erkänner att det är just henne jag härmar, okej). Tyckte det kändes kul eftersom jag varken knappt bloggade eller instagrammade, och verkligen inte gjorde vloggar under min förra graviditet. Jag vet inte ens om jag har sparat listan jag hade till min första BB-väska. Men denna gång finns den på film!
 
Ber om ursäkt för alla jumpcuts men jag är tydligen proffs på att ta pauser mellan varannat ord. Det hade jag ingen aning om förrän jag började klippa.

PS. Inspelningsdatum var den 13 augusti, i vecka 38 (37+1). I skrivande stund är jag i vecka 40 (39+3)



▾ Camilla Lundberg säger:

Jag gillar verkligen din blogg och vad kul med en VLOGG! :D

Svar: Åhh vad kul att höra! Glad jag blir :D
Ida ☯ the sky under the sea

2019-08-30 ✖ 04:33:46

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback