Mama, just killed a man, put a gun against his head

Bildkälla: IMDb
 
När mamma fyllde år bjöd jag henne på bio. Vi såg storfilmen Bohemian Raphsody som jag längtat efter sedan första gången jag glimtade trailern.

Den handlar som känt om Queen, och framförallt Freddie Mercury, från början av karriären till den legendariska spelningen på Live Aid 1985. Och den var G R Y M ! Skulle kunna gå och se den igen typ idag. Utan tvekan. Ahhhhhhhhh! Så bra. Se den! Men om jag ska gnälla på något hade jag gärna sett mer av tiden innan de blev riktigt stora.

Fick dessutom en crush på Ben Hardy i rollen som Roger Taylor (trummisen). Dog lite inombords varje gång hans face syntes i bild, heh... Guess I'm never growing up from fangirling. 



▾ Celine säger:

Blev faktiskt uppriktigt chockad över hur mycket jag gillade den haha! Hade dock också velat se mer av tiden innan de blev stora och JA trummisen! Jag dog lite! Wow <33

2018-11-22 ✖ 17:24:52
http://nouw.com/celinelundqvists

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback