The songs on the radio are ok, but my taste in music is your face


Det här bandet har växt i mina ögon (eller snarare öron) den senaste månaden. Till en början tyckte jag alla låtar utom typ tre var konstiga och... meh. Men sedan insåg jag hur glada de, eller åtminstonde Blurryface-albumet, gjorde mig i själen. Så glad att jag ska se dem live i höst. Alltså pepppppppennnnnnn.

Tear In My Heart och Polarize är mina favoriter i nuläget. Speciellt den förstnämnda gör mig såhäääääääääär glad. Lyssna!
 
Bildkällor: 1 | 2



▾ Karin säger:

ÅHH VAR SKA DU SE DOM!?

Svar: Belgien :D Alltså peppen är obeskrivlig!!!!!!
Ida ☯ the sky under the sea

2016-10-20 ✖ 15:06:14
http://forevermore.blogg.se
▾ Karin säger:

Jag såg dom i Oslo :D Det var den bästa konserten jag någonsin varit på <33

Svar: OMG! Så underbart! Håller med, älskade konserten i Bryssel!
Ida ☯ the sky under the sea

2016-11-11 ✖ 09:15:21
http://forevermore.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback