We're going to hell


Jag är så himla besviken. När jag först hörde om att Trump skulle ställa upp som kandidat i det Amerikanska presidentvalet trodde jag att det bara var ett skämt. Trodde på riktigt inte att skulle kamma hem det. Då. I år har jag inte direkt känt mig lika hoppfull.
Jag tycker synd om alla som röstade på Hillary. Jag är besviken på alla som gjorde det möjligt för Trump att vinna (tycker nog lite synd om dem också).
Jag hatar att det här inte bara kommer påverka dem, utan hela världen.
En man som Trump (som intenedvärderar alla som inte är vita cis-män) borde inte få besitta en av världens mäktigaste positioner.
Hoppas att de som jobbar för honom är somewhat vettiga och inte kommer låta honom göra allt för stor skada.
 
The world is going down
(but only if we let it)

I dunno. Kände bara att jag var tvungen att skriva något BECAUSE I'M SO PISSED OFF och rädd att över hur det här kommer påverka USAs minioriteter. Fuck.



▾ Miss Baby Peaches säger:

Otäckt passande bild! :P

2016-11-10 ✖ 10:08:39
http://babypeaches.blogg.se/
▾ FrökenTV, bloggen om tv och film säger:

Ja, så himla tråkig :(. Speciellt med tanke på att röstmässigt så fick hon mycket fler röster men de räknar ju bara vem som vann i antal delstater så.

Svar: Ja, skitkasst system! Bara att hoppas att han blir omvald 2020...
Ida ☯ the sky under the sea

2016-11-12 ✖ 12:56:05
http://efji.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback