Vi flydde till Stockholm


18 juni
Vi flydde till Stockholm, Kim och jag. Vi tyckte att det kändes som en bra idé.
Nattåget var försenat. Från 02:42 till 03:25. Medan vi väntade visades: En full kille som såg ut att hångla med ventilationen vid Ågrenshuset. Vi tror han kräktes. I typ en kvart.


Hej Stockholm. Regn. Filmväder tyckte vi. Vi såg Now You See Me 2. Jora, den var väl bra.
 


19 juni
"Hej Alex, ska vi gå på Gröna Lund?"
"Ja, det gör vi."

 
Vi åkte inte bara Jetline och Insane, men så gott som. Eclipse var stängd, så jag fick inte prova den. "Tyvärr"
 

Gröna Lund-pizza och Gröna Lund-öl.
 

Hittade en utomhusutställning. Sitter och ser svår ut på resväske-skulpturen.
 
 
"Damn, varför satte jag inte upp håret förrän nu?"
It was greasy af.
 


Innan vi gick på gator vi aldrig gått på förut.
Sen vände vi och åt jättesen middag på Texas Long Horn. För första gången glömde jag att ta kort på min mat.

 
20 juni
Mat. Mat är bra. McDonalds, mums. Mochi-ice cream med mangosmak, mums. Dumplings...
Well, inte jättemums, men nu vet jag det i alla fall.
 
 
Sen såg vi Breaking Benjamin på Münchenbryggeriet. Men det förtjänar ett eget inlägg.

Trevlig midsommar ♥



▾ FrökenTV, bloggen om tv och film säger:

åååh nice! :D

2016-06-27 ✖ 10:39:11
http://efji.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback