Just Lanai-ing Around


Detta är nog mitt favoritlack. OPI - Just Lanai-ing Around. Tror det kom förra året. Så himla fin, bärig nyans, med svagt skimmer. Ah. Måste hitta ett matchande läppstift. Glitterlacket är China Glaze - Pizzazz.

Detta blir mina sista målade naglar på ett tag nu. För att, well, jag har fått jobb på Burger King. Börjar imorgon! De har inte sagt något om målade naglar, men man brukar inte få ha nagellack i den branchen. Det var likadant då jag var vikarie som vårdare på ett äldreboende. Lite småtråkigt såklart eftersom jag är en nagellacksnörd som hatar att ha omålade naglar, men ärligt talat bryr jag mig inte så mycket.



▾ Mirano säger:

Yay, grattis till jobbet! Och fina nagalar såklart! :)

Svar: Yay är precis vad jag känner också, haha! Tack och tack!
Ida ☯ the sky under the sea

2016-06-28 ✖ 14:42:44
http://miranodesign.blogg.se/
▾ Ellie säger:

Grattis till jobbet! :) När jag jobbade på McDonalds var nagellack ett big no no så det lär nog vara samma på BK. Lycka till!

Svar: Tack! :D Ja, de kanske bara tog för givet att jag skulle veta, haha. De sa däremot till om smycken.
Ida ☯ the sky under the sea

2016-06-28 ✖ 18:25:06
http://elliemariah.tumblr.com
▾ Camilla säger:

Riktigt fina naglar, hatar också att ha omålade naglar så förstår precis hur du känner :)

2016-06-28 ✖ 20:34:21
http://xamiilla.blo.gg

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback