I forget but I'll never forgive you


Går runt och har den här låten på hjärnan mest hela tiden, och så har det varit sedan den släpptes. Men nu då Bring Me The Horizon har släppt sitt nya album That's The Spirit är det väl bara en tidsfråga innan någon annan låt tar över. The album? I do like it. Jag är ganska säker på att jag gillade Sempiternal bättre i sin helhet, men om vi ser till enstaka låtar vinner nog That's The Spirit... Drown, Throne, True Friends... Både musiken, Oli's röst och texterna har satt sig i hjärtat direkt.



▾ Twiggy Lundberg säger:

nya skivan var riktigt grym, men jag saknar det tunga lite! Tycker ändå Sempiternal var bättre! :)

Svar: Jo, det är lite så jag känner också! Har flera favoritlåtar från nya, men i helhet var Sempiternal bättre.
Ida ☯ the sky under the sea

2015-09-15 ✖ 14:04:16
http://shadowoftheday.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback