Grattis Sverige

 
Jag har varit väldigt sparsam då det kommer till firandet av Sveriges Nationaldag, men så vill jag inte ha det. Här ska det firas! Förra året spelade jag kubb, grillade och hängde i en båt. Braaaaa dag. I år är det sämst väder (så det blir ingen grillning), Kim har jobbat till typ nu, ingen annan vill / kan hitta på något och jag vill typ gå och sova. Bajs.

Jag har i alla fall dragit på mig en långklänning (fint och mysigt på samma gång), bakat kanelbullar för första gången in maj lajf (japp, jag är efter) (men hade inga formar och inget pärlsocker, #fail) samt förberett en rabarber- och hallonpaj. Så jag funderar på att bjuda över mamma och brorsan på fika efter middagen.



▾ Kimmey säger:

Gott med bullar ju :)

sv: Ja, typ 7 av 8 har jag nog visat i bloggen. haha :)

Svar: Ytterst gott!
Ida ☯ the sky under the sea

2015-06-07 ✖ 07:43:48
http://bimbolie.blogg.se
▾ Julia Müller-Sandvik säger:

Vad duktig du är! Jag har bakat bullar två gångeer in maj lajf, och båda blev värdelösa... :(

2015-06-07 ✖ 12:20:45
http://lorissalovebomb.blogg.se/
▾ Skogsraah ☾ säger:

Samma här, jag firade inte igår heller! Av någon tråkig anledning :P

sv: Tack för din respons! Guld värt!

Svar: Fast jag anser att fikat jag bjöd på var mitt sätt att fira i år ;)
Ida ☯ the sky under the sea

2015-06-07 ✖ 13:31:30
http://skogsraah.se

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback