Struliga Greta


Make Up Store - Greta i direkt solljus

Coolt lack va? Japp. Och jag hatar det. Det är det struligaste nagellacket jag äger. Väldigt synd, eftersom det är mitt bästa hololack rent effektmässigt.
Strulet sitter i att det är enormt holosjukt. Det går inte att få jämnt! Har testat på säkert tre olika baslack, på bar nagel, ovanpå ett silverlack och nu slutligen ovanpå Seche Vite. Det är resultatet av det sistnämnda ni ser här ovan. Endast ett lager, vågade inte måla på fler med risk att förstöra. Tyvärr var det bara dessa fyra naglar som blev bra, resterande ser fortfarande katastrofala ut. I hate you, Greta...



▾ Jennifer Nilsson säger:

Visst är dessa hololack hemska!? Usch vilken jobbig formula de har, men ack så snygga! Har själv ett silverholo från märket Gosh :)

Svar: Ja! Skitsvårt att få till snyggt! Känner att jag också ska satsa på andra märken då det kommer till holos :)
Ida ☯ the sky under the sea

2015-04-27 ✖ 19:17:10
http://jennifersbeauty.blogg.se/
▾ N säger:

Coolt!

2015-04-27 ✖ 21:17:57
http://nouw.com/nathaliemaria/
▾ louie säger:

Efter att ha läst det där så är jag inget annat än väldigt tacksam över att inte ha något intresse för att måla mina naglar. Man verkar ju behöva någon slags talang för att få det att funka. Men färgen var fin!

Svar: Vissa nagellack är verkligen en konst i sig att få på nageln, men har sällan problem med andra nagellack. Det är bara MUS-Greta som strular, haha ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2015-04-27 ✖ 21:29:09
http://endagtill.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback