Your grammar sucks


Är det här kul på riktigt eller tycker jag bara att det här är kul för att jag är lite av en grammar-nazi?

Jag hatar stavfel. Haaaataaaar! Får typ kalla kårar om jag så bara finner en mycket common typo i stil med "This viedo is Graet" efter jag publicerat. Oh no. Men det är så lätt att råka kasta om bokstäverna då man skriver på datorn/telefonen, it can happen to anyone liksom.
Däremot felanvändning av they're/their, your/you're, dem/de osv, särskrivningar och folk som ba dissar punktion helt?! NEJ! SLUTA!? Fattar ni inte hur en helt vanlig mening kan få en helt nnan innebörd om man plockar bort denna: ,

!!!!

AHHHHHHH!

Well, jag är inte perfekt heller. Klart jag stavar fel ibland. Ibland. Höhö. Jag är ingen ordbok, speciellt inte då det kommer till engelska. Jag kan inte alla ord utantill (thank God för Google liksom). Jag pratar/skriver inte på ett intellektuellt sätt FÖR ATT DET ÄR TRÅKIGT! Nnd sumtims I wana rite lyke dis bc its fanneyyyy. Dosnt mean I cant spel for realz.

Men alltså, är YGS kul eller är det bara jag? Haha.
Men alltså igen. Smosh i början av videon ovan. I can't. Ahhhhhh. Hahah.

Okay, bye.



▾ Alice säger:

Åååh, vad jag älskar YGS! Jag får verkligen aldrig nog av den serien(?), även om jag är allergisk mot folk som inte vet vad grammatik är för något. ;D

Svar: Han gör ju en kul grej av det, annars är typos och grammatikfel asstörande! :)
Ida ☯ the sky under the sea

2014-05-23 ✖ 16:25:41
http://miranodesign.blogg.se/
▾ Celine säger:

Haha sitter alltid och asgarvar åt dom där!

2014-05-25 ✖ 12:48:54
http://celinelf.se
▾ Kristina säger:

Håller med!!! Stör mig allra mest på särskrivningar xD

2014-05-26 ✖ 10:37:08
http://www.pressplay.spotlife.se

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback