Hittade en lista i min dagbok

 
18 mars 2013.

Jag vill ha
tillbaka mitt liv samt en bra sångröst.
Jag lyssnar mest på http://open.spotify.com/user/wekilledkenny/playlist/55iakv67SOVWHaeChd9hWW. Because fuck you that’s why.
Jag pratar när jag känner för det.
Jag gillar inte ost.
Jag avskyr när folk snackar om sånt de inte har någon aning om.
Jag är förlorad.
Jag gillar att havets färg är blå.
Jag kommer alltid att lida av undiagnosed bipolar disorder.
Jag är hemligt förälskad i Sam, och har varit det sedan vårterminen i sjuan. Men då trodde jag att han hette något annat. Kan du inte bara finnas.
Sist jag grät var igår medan Kim och jag gjorde middag. De var nära i morse på bussen med. Jag hatar mitt liv.
Min mobiltelefon är dålig men tar hyffsade bilder.
Innan jag går och lägger mig tänker jag för mycket, gråter en skvätt och hoppas att jag aldrig kommer att vakna mer, fast om jag gör det ändå så ska det vara som någon annan.
När jag vaknar på morgonen undrar jag varför jag fortfarande lever.
Idag har jag åkt buss, flyttat sängen, dammsugit, suttit på golvet, sett på Skins samt känt mig hopplös.
Just nu tänker jag på att allt är fel.
I kväll ska jag ändra det förflutna.
I morgon kommer jag inte göra ett skit.
Jag hoppas att jag vågar.

Deprimerande men lite fint. Kanske borde göra den igen, imorgon. Förhoppningsvis blir 2014-versionen inte lika melankolisk.



▾ Daniella Caspian säger:

tusen tusen tusen kramar <3

Svar: Det känns bättre nu, men tack <3
Ida ☯ the sky under the sea

2014-03-17 ✖ 23:12:48
http://vapenbroder.se
▾ Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ säger:

sv: Ja jag tycker matta naglar är gôr snyggt!
Är det från Essie bra?

Svar: Både ja och nej. Första nageln blir jättematt, medan de andra bara blir halvmatta så man är tvungen att måla två lager för att det ska funka. Iaf för mig x)
Ida ☯ the sky under the sea

2014-03-18 ✖ 15:48:34
http://sessie.se
▾ V I L M A L A ♔ säger:

HUR KAN MAN INTE GILLA OST? brott mot mänsklligheten xD

Svar: Aldrig gjort det! Funkar bara om en pizza döljer ostsmaken, haha x)
Ida ☯ the sky under the sea

2014-03-18 ✖ 17:08:55
http://vilmala.blo.gg/
▾ elin säger:

Även ifall det är så jävla hemskt alltihop är det så jävla vackert formulerat, och vill gråta lite för att man kan känna så, att man är hopplös och värdelös, för att det finns så många som faktiskt mår såhär. Jag hoppas så himla, himla, himla mycket att du inte mår så längre, alltså verkligen. Hur är du nu?

Svar: <3
Det är upp och ner. Ibland mår jag sämre än då, ibland bättre. Ofta bättre. Det handlar inte om samma saker längre. Nu är det mest bara som om jag har mörka moln fastlimmade inuti mitt huvud och överallt omkring mig. Typ.
Ida ☯ the sky under the sea

2014-03-20 ✖ 21:38:18
http://elinjacobssons.devote.se
▾ Sofia Krantz säger:

Massa kramar till dig. Psykiska sjukdomar suger, och jag vet att det jag skriver här inte kommer hjälpa något alls egentligen och det ändrar inte på den kemiska obalansen i hjärnan. Men jag hoppas att du mår bättre. ♥ Det förtjänar du verkligen.

Svar: Tack <3
Ida ☯ the sky under the sea

2014-03-21 ✖ 17:04:13
http://sofiakrantz.webblogg.se

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback