Bråvalla - Dag 2

 
27 juni. Det var superbra väder under förmiddagen. Man ba yessssss!

 
Halva gänget försvann, så Kim och jag strosade runt på festivalområdet. Det här är Female DJ Revolution tror jag, minns inte riktigt vad de hette. Jag var mest intresserad av min korv-med-bröd.

 
Sedan blev det storm. Kim och jag såg till att inte campet svämmade över och blåste bort. Brukar tycka att det är mysigt med åska, men att sitta bara några hundra meter från ett blixtnedslag var inte särskilt kul.

 
Hittade vårt borttappade sällskap samt en Harriet lagomt till Raubtiers spelning. Låt napalmen regna neeeeer!

 
Lyssnade på Passenger medan Kim lekte apa. Passenger verkade mysig och hade väldigt bra texter.

 
We Came As Romans var så bra att jag bara fick kassa bilder. Tur att det är upplevelsen som är viktigast. PS. Jag är kär i Joshua. Shhh. Don't tell.

 
Hittade Harriet igen. Och en Linnea. Och Izabell, Richard och Jerry. Alla samlade! Vi gick runt till tonerna av Mando Diao och åt churros. Churros!

 
Finaste You Me At Six! Saknade bara Wild Ones, och såklart alla fina låtar från Sinners Never Sleep som de inte spelar längre. Sadface. Måste se detta band på en egen konsert någon gång.

 
Satt mitt på festivalområdet och vilade fötterna för att orka se Placebo halv ett trots att jag mest av allt bara ville sova. Detta resulterade i någon skum blandning av Kings of Leon och Klingande.

 
Placebo. Såg bara en halvtimme eftersom mina fötter gjorde så ont att jag ville gråta. Men de körde For What It's Worth, Every You Every Me och Allergic så jag var nöjd.



▾ Twiggy Lundberg säger:

OMG Jerrys bränna! D:

Svar: Är den inte vacker? :)
Ida ☯ the sky under the sea

2014-07-15 ✖ 14:53:36
http://shadowoftheday.blogg.se/
▾ Nathalie Tegelstam säger:

Underbara bilder :) Ser så roligt ut!
- åh tack så mycket för tipsen, verkligen! kramkram

2014-07-16 ✖ 10:25:29
http://nathalie.vionno.se
▾ Hanna Andersson säger:

Härliga bilder!! :D

Svar: Tack!
Ida ☯ the sky under the sea

2014-07-16 ✖ 11:52:12
http://hannabieberandersson.blogg.se
▾ Christina säger:

Åh så kul :D

2014-07-18 ✖ 15:11:12
http://jinxedchrissie.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback