Baby Lips smakar bajs

 
Idag köpte jag ett lip balm. Jag är beroende av lip balmsssssssss! Since 2003 #truestory. Bestämde mig för att testa populära Baby Lips från Maybelline cirka 649 år efter alla andra, som vanligt. No tears shed though, för om jag ska vara ärlig är jag besviken. Jag har inte stött på någon som gett denna produkt tummen ner, men jag är gärna den första. Maybe it's Maybelline, and maybe it's bullshit. Det smakar ju bajs?! Bajs som i parfym alltså. Eller är det bara just denna som smakar urk? För att gult är fult eller något? Inte för att det spelar någon roll, är inte så sugen på att testa någon av de andra efter det här, haha.
 
Nej, jag vet, lip balm är inte till för att ätas, men hur kan man undgå att känna smaken då jag har det på läpparna? Går ej. Som fuktgörare åt läpparna är den väl okej, men orkar inte gå runt med parfymsmak i munnen. Så inte värt. Finns så mycket bättre lip balms där ute.

#besvikenchey #39spännåtfanders



▾ Emmy Lam säger:

Inte okej... Jag har inte testat men har bara hört att den är bra för den mjukgörande effekten.

sv;
Hihihi jaaa, det är riktigt fint!! Det är faktiskt lättare än man tror (jag trodde) att sitta på den där flottan :D Man känner sig så himla vacker...

Svar: Finns många lipbalm i världen, och tyvärr är nog inte detta ett av det bästa. Märker ingen skillnad mot tex Niveas eller Lypsyl :)
Ida ☯ the sky under the sea

2014-12-15 ✖ 23:57:32
http://eeemmylam.blogg.se/
▾ Ellie säger:

Måste verkligen rekommendera Burt's Bees! 100% naturliga ingredienser och helt klart det bästa lip balm jag har testat! Märker verkligen skillnad från "vanliga" lip balms som innehåller mineraloljor, när jag använde dem tog jag precis hela tiden och gjorde av med kanske två st Nivea på en månad, medan en av Burt's Bees räcker i typ 3 månader ^^

Svar: Must try! Låter helbra! Har testat hur många olika som helst, men faktiskt aldrig det. Har hört massa bra om deras nagelbandsolja också. Jag brukar oftast köra med Niveas annars.
Ida ☯ the sky under the sea

2014-12-16 ✖ 09:23:05
http://ellimariah.tumblr.com
▾ Kimmey ~ Kung varje dag säger:

Jag har den med "körsbärssmak/doft" och den smakar inte bajs. haha

Svar: Men har du verkligen smakat ordentligt? ;) Körsbär lät som en väldigt god doft annars, kanske skulle köpt den istället, men var ute efter inbyggt spf med ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2014-12-16 ✖ 13:15:09
http://bimbolie.blogg.se
▾ Twiggy Lundberg säger:

Jag äger två st, den blåa "naturliga", och Peach Kiss och ingen av dom smakar illa! :P

Svar: Du kanske inte har smakat ordentligt? ;) Kanske hade jag otur bara, köpte den enda som smakar parfym... Har dock blivit bättre på att undvika att få den i munnen x)
Ida ☯ the sky under the sea

2014-12-16 ✖ 13:26:53
http://shadowoftheday.blogg.se/
▾ MADDISENJ.SE säger:

Är också beroende av lypsyl!

Just nu kan du tävla om en egendesignad almanacka till ett värde upp emot 325:- i min blogg. Vinnaren utses i morgon så in och tävla vettja!! Du hittar tävlingsinlägget här; http://maddisenj.se/2014/december/tavling-vinn-en-egendesignad-almanacka.html

Svar: Det är typ en bieffekt med alla lipbalms, läpparna blir helt beroende, haha
Ida ☯ the sky under the sea

2014-12-16 ✖ 16:03:17
http://maddisenj.se
▾ LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams säger:

Jag har inte testat de där faktiskt, är skeptisk till dem. Men har aldrig hört någon klaga på dem förutom du. Hade gjort samma sak om jag inte gillade det...

Svar: Antar att jag är mer kräsen än andra kanske, eller så råkade jag välja den enda med parfymsmak x) I will never know, för Baby Lips blir det inga fler gånger.
Ida ☯ the sky under the sea

2014-12-16 ✖ 19:21:00
http://babustylee.webblogg.se

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback