Game of Hot guys


Såg precis senaste avsnittet av Game of Thrones, inte en dag för tidigt. Det här inlägget ska dock inte handla om det, ville bara ha en anledning att ta upp det här: Mina något oväntade GoT-crushar. A girl like me has to have 'em! Minst en crush för varje serie man ser.

Ni ser dem ovan. Det är Jaqen H'ghar (spelad av Tom Wlaschiha) och Daario Naharis (spelad av Ed Skrein). Jag är svag för axellångt ostyrigt hår och smutsiga fantasy-looks. Mhm. Sedan är Jaquen en så mystisk karaktär, vilket spelar in väldigt mycket, själva personligheten. Hur han EVENTUELL SEASON 2 SPOILER står i skuld till Arya och mördar utan att blinka så fort hon nämner ett namn, helt flawless. Arya och Jaqen är faktiskt min OTP* i andra säsongen av Game of Thrones. Jag vet att det inte är något romantsikt what so ever, men det skiter jag i, de är min OTP ändå. However byter han skepnad i slutet av säsong 2 och finns sedan icket mer.
Som tur är kommer då Daario Naharis någonstans i slutet av säsong 3 och lyser upp tillvaron i alla fall lite (kan dock inte glömma min första kärlek). Han får pluspoäng då han EVENTUELL SEASON 3 SPOILER hugger halsen av sina kompanjoner och går över till Daenerys sida, istället för att döda henne ellervaddetnuvardeskullegöra.

Men sedan gör GoT-produktionen något så hjärtlöst som att byta bort Ed Skrein mot Michiel Huisman lagom till fjärde säsongen. Får väl börja crusha Jon Snow som alla andra då. Fast han den nya är väl inte värsta tänkbara heller:


Det tråkiga med att bli kär i karaktärer är att de i 9 fall av 10 inte alls ser ut så på riktigt, och det långa håret är garanterat borta. Buhuh. ELLER ATT THEM EVIL PRODUCTION PEOPLE FUCKING HJÄRTLÖST BYTER SKÅDIS! *sob*

*OTP = One true pairing
Bildkällor: Jaquen, Daario, fel Daario



▾ Tokyo-Love säger:

Ja, jag blev helt ställd och osäker på om jag missat nåt när Daario Naharis inte alls var sig lik.. den nya var ju inte ALLS samma karaktär tyckte jag. synd!

Svar: Det tog ett tag innan jag fattade att det var Daario. Jätteblä på detta!
Ida ☯ the sky under the sea

2014-04-09 ✖ 14:33:53
http://sakuradesu.blogg.se
▾ Magda. säger:

sv: Tack snälla! :)
Ja men precis, det jag tänkte också, men ville ha större bilder så då fanns det inget annat sett direkt, haha. :)

2014-04-09 ✖ 15:27:40
http://tionolltva.blogg.se/
▾ Daniella 🌙 säger:

Jag har inte orkat börja se på den än, är den värd det? :3

Svar: JAAA! När det kommer till serier så fastnar jag iofs väldigt lätt och måste se klart säsongen om jag väl börjat, haha... Men GoT är väldigt välgjort och annorlunda och spännande och fängslande... Väldigt mycket att ta in bara, typ namn och så, men det går till slut :)
Ida ☯ the sky under the sea

2014-04-09 ✖ 15:56:33
http://vapenbroder.blogg.se/
▾ Elin Larsson säger:

sv: Jag vet inte riktigt vad man ska säga.. lite som yougurt men inte så gott.. Med funlight är det supergott man kan ha olika smaker också!

2014-04-09 ✖ 16:01:30
http://elinlarsson.forme.se
▾ Sarah säger:

Har inte kollat på de :)

Svar: Det är skitbra!
Ida ☯ the sky under the sea

2014-04-09 ✖ 18:46:05
http://CheerSarah.devote.se
▾ Maria säger:

SV: Ja, hon är såååå bra!;D

ÄLSKAR game of thrones... ligger dock lite efter...:(

Svar: Det är skitbra! Då har du massa bra att se fram emot :D
Ida ☯ the sky under the sea

2014-04-09 ✖ 18:52:43
http://shockingglamour.blogg.se
▾ Ellie säger:

Jaaa håller med dig så mycket här, Daario Naharis med lååååångt hår är HET! De nye ser inte så tokig ut dock, men ändå... Men för övrigt är jag lite kär i Jon Snow och Robb Stark ^^

Svar: Jaaaaaa eller huuuuuuuur!!!!! Den nye är credited som guest star, men det känns konstigt om de skulle hålla på att byta skådis mer än en gång. Kommer sakna blonde Daario, för den nye känns inte riktigt som samma karaktär ens. Både Robb och Jon är snygga med, speciellt Jon, meeeeeeeeen de har inte riktigt riktigt riktigt lyckats snärja mig, hahaha.
Ida ☯ the sky under the sea

2014-04-09 ✖ 19:47:06
http://rockthisway.blogg.se
▾ KassandraPalma säger:

har aldrig förstått den serien, vad "går den ut på" eller alltså vad är meningen med den?

Svar: Hahah, ja du, precis som alla andra serier och filmer är den väl till för att underhålla ;) Sedan kan ju inte alla serier falla alla i smaken. Jag älskar dock fantasy och hur välgjord all rekvisita, , smink, alla intriger och skådespeleriet är. LÖVELY!
Ida ☯ the sky under the sea

2014-04-09 ✖ 21:36:53
http://kasssandra.blogg.se
▾ ♫♪ sandra säger:

haha såg de första tre säsongerna förra veckan typ.. nu hänger jag på säsong 4 ;)

Svar: NAJS! Man fastnar så himla fort! Att 30 timmar (3 första säsongerna) kan kännas så lite ;)
Ida ☯ the sky under the sea

2014-04-10 ✖ 14:22:00
http://www.sandramusic.spotlife.se

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback