Swag swag swag

bildkällor: x - x - x - x - x - x - x - x - x
 
Då var det alltså dags för Musiklistan - del 3 - igen!
 
A song that was a number one from any of my birthdays - When You Were Young ♦ The Killers
Jag tror detta var min favoritlåt då jag fyllde 17.
 
I think this is the most famous song by an band that I like - Afterlife ♦ Avenged Sevenfold
But who can blame you, det är en underbar låt. Det var inte den första låten jag började lyssna på med dem, men det var den första jag verkligen föll för.
 
A song by a gay artist I like - Closer ♦ Tegan And Sara
För att jag går verkligen runt och bryr mig om vilken sexuell läggning personerna bakom musiken jag lyssnar på har. Not. So let's just simply listen to this love song for everyone.
 
You got to listen to this song, it's wicked! Killing You ♦ Asking Alexandria
Hela deras nya album är asgrymt! Releasen blev uppskjuten både en och två gånger, men när det väl släpptes visade sig väntan vara värd. Bra jobbat killar!
 
A good 80's song - The Trooper ♦ Iron Maiden
Känner att jag borde ge mer tid till att lyssna på gamm'musik.
 
A song I want played at my funeral - You Won't See Me Tonight Part 1 ♦ Avenged Sevenfold
Fråga mig om och om igen, detta kommer föralltid att bli mitt svar.
 
The Eurovision Song Contest winner the year I were born - Why Me? ♦ Linda Martin
Irlands bidrag. Året var 1992 och låten visade sig vara urusel.
 
A song I used to like but now hate - Boyfriend ♦ Issues
En sådan klockren cover på den annars så lame-a låten av JB-I-think-I-own-the-world egentligen, men åh, så sönderspelad den är.
 
I dedicate this song to a friend of mine - Crimson Day ♦ Avenged Sevenfold
TWIGGY! Jag dedikerar denna låt, skriven av världens bästa band, till dig. För att du är min bästaste vän och för att den här låten är så himla fin. Precis som du ♥
 
A song that reminds me of an ex-boyfriend - Can't Have You ♦ Jonas Brothers
So accurate. Vem hade kunnat tro att jag var en sådan tönt att jag lyssnade på JB-the-original-from-Disney-Channel år 2009?

Alla låtar från listan publiceras i Spotify-listan Helt hundra



▾ ♫♪ sandra - en musikblogg säger:

underbar lista! kan hända att jag lånar den om det är okej :)

2013-11-20 ✖ 18:46:54
http://www.sandramusic.spotlife.se
▾ LITZIUMWORLD / Alternativ norrländska säger:

grym blogg du har! denna lägger jag på minnet :)

~Bat kisses ^V^

Svar: Tack, awesome!! :3
Ida ☯ the sky under the sea

2013-11-20 ✖ 19:24:48
http://litziumworld.blogg.se
▾ Celine säger:

- Visst är den? :)

2013-11-20 ✖ 22:25:49
http://celinelf.blogg.se
▾ ♫♪ sandra - en musikblogg säger:

åh ja det får du gärna göra :D

2013-11-21 ✖ 14:35:22
http://www.sandramusic.spotlife.se

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback