513. Tatuera sig med aska?!

▼ VECKA 22: DÖDEN

Vad tycker du om folk som tatuerar sig med en bortgången persons aska?
Wow, det hade jag inte ens någon aning om att man kunde göra. Vet inte om jag ska tycka det är coolt eller skumt, något jag skulle göra är det inte i alla fall. That would feel weird.

Tipsa om en bra bok/serie/film där någon dör en sorglig död.
En film. Remember Me (2010). Alltså sluteeeeeeeeet! Börjar som värsta romantiska dramat (med en lite, lite mörk underton) och sen ba WHAT THE FUCK JUST HAPPENED! I crie everytyme.

Hiss och diss begravningar.

BLÄ.
› Sorgligt, såklart. Så många tårar. En begravning är ju aldrig kul.

BRA.
› En chans att ta ett sista farväl. Fint att de finns tycker jag.


bildkälla


Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Jag heter:
Spara?

E-mail:


Min blogg:


Kommentar:


Trackback