539. Jag tror inte på spöken

▼ VECKA 26: ÖVERNATURLIGT - Vampyr-Ida

Tror du på spöken?
En del av mig tror på något slags efterliv. Om det nu är i form av andar, återfödelse eller att vi går vidare till en annan värld, det vet jag inte. Har spekulerat i massa olika teorier. En stor del av mig tror att någon form av övernaturligt existerar, en annan stor del är väldigt skeptisk. Spöken (eller andar, så som de oftast gestaltas på film och tv) är jag väldigt skeptisk till.

Hade du valt att vara en vampyr eller en varulv?
Vampyr lätt! De har alltid intresserat mig mer helt enkelt. Jag gillar vargar och fascineras av fullmånen, men själva myten om varulvar tycker jag inte om. Förvandlas mot sin vilja varje fullmåne? Mja. Vampyrer är häftigare, de får behålla sin mänskliga gestalt samtidigt som de är övermänskliga.
Men om jag får välja helt skulle jag hellre fortsätta vara människa, fast med en eller två superkrafter. Som i Heroes.


Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Jag heter:
Spara?

E-mail:


Min blogg:


Kommentar:


Trackback