545. Bra köp, dåliga köp och wanties

▼ VECKA 27: SHOPPING - IGEN?? Okej, fine, whatever...

Berätta om ditt bästa köp.
Det bästa jag fått i utbyte mot pengar är mat, konsertupplevelser och min fina lilla katt Jamie ♥

Berätta om ditt sämsta köp.
Allt jag trott jag velat ha men sedan inte använt alls eller väldigt sällan.

Dina fem största wanties just nu.
Har jättemycket på min önskelista som vi verkligen behöver till hemmet, men väljer ut fem någorlunda roliga saker.
› En taklampa till köket
› Ett klassiskt rött nagellack från Chanel.
› Fyra 50 cl Bodega-glas från Lagerhaus/Åhléns och sprayfärg för ett DIY-projekt
› Coolaste flaskan ever (att den innehåller vodka är oviktigt)
› Söta bebiskläder.
Har faktiskt skapat en tumblr för det här ändåmålet, alltså en digital önskelista. För att kunna hålla koll på vad jag vill ha och behöver, samt för att kunna länka till släkt och vänner då de frågar vad en önskar sig. shallow-dreams heter den.

▼ JUNITJEJ säger

Härliga wanties!

2015-06-29 ✖ 11:53:18
http://www.junitjejen.se

Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Jag heter:
Spara?

E-mail:


Min blogg:


Kommentar:


Trackback